Opracowywanie strategii promocyjnej obszarów miejskich i wiejskich - to główny temat dwudniowej konferencji, która odbywała się w Mrągowie (hotel Mazuria) w dniach 15-16 listopada. Seminarium zostało zorganizowane przez Związek Gmin Warmińsko – Mazurskich. "Marketing miasta i terenów wiejskich" to projekt finansowany przy udziale Fundacji Współpracy Polsko – Niemieckiej.
Konferencja jest częścią projektu i uczestniczą w niej przedstawiciele Związku Gmin Warmińsko – Mazurskich. Do Mrągowa przyjechali również niemieccy samorządowcy z Grünberg – partnerskiego miasta, by opowiedzieć o tym, jak promują swoje miejscowości. Są też burmistrzowie Meklemburgi Pomorze – Przednie. Jest to region zbliżony do Warmii i Mazur, borykający się z podobnymi problemami, m.in. z bezrobociem. Uczestnicy konferencji zastanawiali się również, które z promocyjnych rozwiązań warto przenieść na nasze województwo. ke   Program konferencji   Zdjęcia z konferencji oraz wizyty burmistrza i jego zastępczyni niemieckiego miasta Wolgast na mrągowskim molo i w Mrągowskim Centrum Informacji Turystycznej.
  
  
 
 Fot. M. Gębka