Stowarzyszenie Lokalna Organizacja Turystyczna „Ziemia Mrągowska” wykorzystując potencjał trzech mrągowskich festiwali i fenomen selfie promuje Mrągowo w Internecie.

Na Facebooku, Instagramie czy Snapchat’cie promowane jest Mrągowo z wykorzystaniem selfie. Kampania internetowa zakłada rozpowszechnianie zdjęć użytkowników jednych z najbardziej popularnych portali społecznościowych wykonanych z wykorzystaniem tematycznych luster, które stanęły w mieście.

-Liczymy na to, że konstrukcje zachęcą mieszkańców i turystów do wykonania selfie z Mrągowa w klimacie Pikniku Country, Festiwalu Kultury Kresowej czy Mazurskiej Nocy Kabaretowej. A następnie podzielą się pamiątkowym zdjęciem w Internecie.- tłumaczy Robert Wróbel, prezes LOT „Ziemia Mrągowska”.

Tematyczne, lustrzane konstrukcje powstały w ramach projektu „Mrągowo – miasto festiwali”, którego głównym celem jest wzmocnienie wizerunku Mrągowa jako miejsca otwartego na nowe trendy w turystyce.

 

Zadanie publiczne „Mrągowo – miasto festiwali” współfinansowane jest ze środków Samorządu Województwa Warmińsko-Mazurskim.