Na największych targach turystycznych we wschodniej części Niemiec, załoga Warmii i Mazur w osobach Jakuba Broch (W-M ROT), Roberta Wróbla (LOT Ziemia Mrągowska), Uwego Doecke (Zamek Karnity) i Wolfganga Gottschling Bulkowskiego (Beta Touristik) w ciągu kilku dni targowych walczyła o turystów indywidualnych na stoisku Polskiej Organizacji Turystycznej. W rozmowach z biurami podroży organizującymi wyjazdy do naszego regionu jak i ze zwykłymi turystami – fanami caravaningu, staraliśmy się przekazać pomysł na spędzenie wolnego czasu w naszym regionie. Zwłaszcza, że turyści z Saksonii stanowią znaczną część turystów niemieckich (ze względu na bliskość z granicą RP), odwiedzających Warmię i Mazury, dlatego też nasz udział w TOURISTIK & CARAVANING Lipsk 2012 jest szczególnie ważny w obliczu nadchodzącego przyszłego sezonu turystycznego.
Dzięki bliskiej współpracy z Regionalną Organizacją Turystyczną kolejny raz otrzymaliśmy możliwość zaprezentowania oferty Ziemi Mrągowskiej na rynku niemieckim – za co bardzo dziękuję – widzę potencjał w tym wydarzeniu i mam nadzieje że nasze wspólne wysiłki przyniosą wymierne korzyści dla branży turystycznej z Warmii i Mazur – Powiedział Robert Wróbel, Prezes LOT Ziemia Mrągowska.
Wieloletnia promocja na rynku wschodnich Niemiec zaowocowała dużą rozpoznawalnością marki „Warmia i Mazury” – nie jesteśmy „nie znaną” destynacją – jednak nie możemy spocząć na laurach – obserwując zainteresowanie naszymi produktami – można postawić tezę że zdobyliśmy ważne dla nas zaplecze – które powinniśmy utrzymać w przyszłości.
Obsługa stoiska nie zakończyła się na oczekiwaniu na odwiedzających – najnowszą publikację Warmińsko – Mazurskiej Regionalnej Organizacji Turystycznej – katalog produktowy „Markowe Mazury”, dystrybuowaliśmy w lokalnych biurach podróży wystawiających się na TOURISTIK & CARAVANING – a po zgiełku targowym – poszukiwaliśmy biur podróży w samym mieście starając się zintensyfikować efektywność działań.
Dziękujemy Polskiemu Ośrodkowi Informacji Turystycznej w Berlinie za profesjonalnie przygotowane stoisko i merytoryczną pomoc w poszukiwaniu kontrahentów dla naszego regionu.
T&C w Liczbach
Powierzchnia ponad 70 000 m²
Odwiedzający około 70 000 os.
Liczba wystawców: ponad 1 000 z ponad 40 krajów
Pierwsza edycja w 1990 roku / 12 lat doświadczenia
źródło:www.wmv.pl