Polski Związek Motorowy wraz z firmą Top Racing, partnerem komercyjnym73. Rajdu Polski (30 czerwca-3 lipca 2016), siódmej rundy Mistrzostw Świata uruchomił sprzedaż biletów i karnetów dla kibiców na odbywające się na przełomie czerwca i lipca największe w naszym kraju święto sportów motorowych. Sprzedaż biletów i karnetów jest prowadzona za pośrednictwem oficjalnej strony rajdu www.rajdpolski.pl

Dystrybucja karnetów i biletów prowadzona jest także poprzez stronę eBilet.pl oraz w sieci salonów Empik w całej Polsce, a także za pośrednictwem sklepów internetowych gadzetyrajdowe.pl i topracingshop.pl gdzie już można zamawiać różne rodzaje karnety dla kibiców.

 



Dla kibiców z zagranicy przygotowano dystrybucję na cały świat za pośrednictwem sklepów topracingshop.com i rallymerchandise.eu (język angielski), topracingshop.de (język niemiecki) oraz motorsportshop.ru (język rosyjski).

Organizatorzy przygotowali w tym rokucztery rodzaje karnetówobowiązujących przez wszystkie 4 dni rajdu: Rally Pass, Rally Pass Silver, Rally Pass Gold oraz Rally Pass Platinum VIP. Najbardziej prestiżowy zestaw Rally Pass Platinum VIP umożliwia wejście do strefy VIP wraz z trybuną VIP oraz uprawnia do korzystania z parkingów VIP i dojazdu bezpośrednio do odcinków specjalnych.

W pierwszym etapie przedsprzedaży przygotowano pulę tańszych biletów:Rally Pass Silver w cenie 189 zł zamiast 199 zł, Rally Pass Gold za 279 zł zamiast 299 zł oraz Rally Pass Platinum VIP kosztujący obecnie 569 zł zamiast 599 zł. Ilość karnetów w promocyjnych cenach jest ograniczona.

W porównaniu do lat ubiegłych firma Top Racing przygotowała w tym roku prawie dwa razy więcejstref kibicana odcinkach specjalnych. Każda z ponad 40 stref kibica została starannie dobrana pod kątem widowiskowości, łatwego dojazdu oraz dogodnego parkingu. Tegoroczne strefy kibica wyposażone będą w toalety przenośne, nagłośnienie oraz punkty gastronomiczne. W wybranych strefach przygotowane będą atrakcje dla maluchów - strefy "Rally Kids Zone" z dmuchanymi zjeżdżalniami dla dzieci.

Dla najbardziej wymagających kibiców przygotowana została ofertaVIP Rally Experience, umożliwiająca udział w 73. Rajdzie Polski w najbardziej komfortowych warunkach. Oferta zawiera m.in. transfer na odcinki specjalne do miejsc VIP Rally Experience, opiekę i komentarz przewodnika oraz pełne wyżywienie przez wszystkie dni trwania rajdu. Ofertę uzupełnia pełny dostęp do wszystkich stref VIP na rajdzie oraz udział w wieczornej imprezie "Rally Party".

Tegoroczną nowością będzie takżeRally Camping- propozycja dla kibiców planujących noclegi w namiotach lub przyjazd na rajd kamperem. W najbardziej atrakcyjnych miejscach widokowych na odcinkach specjalnych już dzień wcześniej zorganizowane będą specjalne pola namiotowe z toaletami, dostępem do wody, cateringiem oraz wspólnym rajdowym ogniskiem. Bilety na Rally Camping dostępne są tylko w przedsprzedaży internetowej, a ich ilość jest ograniczona.

Warto również zaznaczyć, że w przypadku zamówienia przynajmniej dwóch jakichkolwiek karnetów wysyłka na ternie Polski jest bezpłatna. Przygotowano także promocję dotyczącąnalepek parkingowych: w przypadku zakupu w przedsprzedaży internetowej minimum 3 karnetów Rally Pass lub Rally Pass Silver nalepka parkingowa dodawana jest gratis. Liczba promocyjnych nalepek jest ograniczona.

Firma Top Racing, tegoroczny partner komercyjny 73. Rajdu Polski, jest przedsiębiorstwem z wyłącznie polskim kapitałem i posiada 10-letnie doświadczenie w organizacji rajdów oraz przygotowaniu stref dla kibiców podczas różnych imprez w sportach motorowych. Top Racing jest także największym w Polsce importerem i dystrybutorem oficjalnych gadżetów zespołów Formuły 1, teamów rajdowych oraz akcesoriów dla sportów motorowych.

Wszystkie dodatkowe informacje dla kibiców wybierających się na 73. Rajd Polski można uzyskać korzystając ze specjalnej infolinii Top Racing dla kibiców: tel. 733 100 702,  czynnej od poniedziałku do piątku w godzinach 09:00 – 18:00 oraz w sobotę od godziny 11:00 do 15:00. Pytania można także kierować na adres: kibice@rajdpolski.pl